I got gold teeth and nappy hair.

I like bitches, lots of bitches.

I need to know if you gon eat the crust before I buy this pizza tho

tiramasu:

white people be like


im trapped in my conscious

titytwochainz:

titytwochainz:

Y’all gotta remember Kevin Gates was in prison for 10 years. He was around niggas 24/7 for 3650 days. I spend 3 days with the homies, I miss sex. That nigga was in prison for a decade, of course he tryna do some next level shit wit his bitch. 

Aright he only did 3 years but y’all get the point

like
gardeniaaa:

You don’t like me Versace hottie??
like
bbyph4t:

abilliondollarsonaelevator:

Where is the lie ?

lMao

nicklugo:

Spanish is a beautiful language. You don’t say “I love you” in Spanish, you say “yo quiero comer culo” which translates to “you are the light of my life” which I think is one of the most beautiful things to say to someone

→ http://titytwochainz.tumblr.com/post/95892377499/kingtutty-i-been-thinking-the-cavs-not-really

kingtutty:

I been thinking the cavs not really the best team defensively I mean of course they got one of the best defenders in lebron but he lost so much weight I’m kinda wondering will he be able to guard a power forward or a big guy like he was now and I don’t see k love stopping any big…

Q: Vaginas are like belly buttons

titytwochainz:

this dont even make sense my tip dont even fit in a belly button u wild


asked by Anonymous
like